Re: Witam

Dnia piątek 03 października 2003 16:51, Karol Mazur napisał:

> Hmm? Narazie uzywam KMail'a ale w przyszlosci mam zamiar uzywac czegos
> innego. Piszac na grupe to wysylam maila REPLY TO ALL , bo tak mi mowil
> kolega (ze tak trzeba wysylac zeby doszlo to na grupe), a moze nie uzywac
> tego to all tylko normalnego?

KMail ma cos takiego jak "Reply to Mailing-List" i tego powinieneś używać.
Przy normalnych listach działa jak Reply więc nie trzeba mieć dwóch
przycisków na toolbarze. Osobiście mam 2 przyciski do odpowiadania: Reply to
ML i Reply to All.

--
APT: deb http://www.hrw.one.pl/apt/ sid/

    42? 7 and a half million years and all you can come up with is 42?!