Re: FireBird (Interbase) no i Debian :)

On Fri, 3 Oct 2003 00:14:39 +0200
Andrzej Dzik <Andrzej.Dzik@ekspert.szczecin.pl> wrote:

>  Od razu polecam classic server zamiast super server.
>  Ten drugi czasami bez powodu powoduje utrate polaczenia
>  klienta z baza. Na classic serwer tego nie zauwazylem.
Narazie bedziemy testowac - ogolnie firma chce dodac fb jako czesc
usulugi hostingowej (procz innych baz) - jak posprawdzam i cos bedzie
wynikac z roznic miedzy classic a super napisze.

>  > Wiem ze przypadlosc jest dosc czesta ale wygooglane odpowiedzi
>  > (oraz z pomocy Borlanda) wspominaja o jakims archaiczym sposobie
>  > autoryzacji i mowia co by do/etc/hosts.resolv dodac linijke
>  > autoryzujaca "localhost". Ta linijke juz sam instalator paczek
>  > debiana doklada.
>  to dodaj jeszcze jupiter (o ile tak nazywa sie server)
Skubanstwo pomoglo :) - z jednej strony to dobrze, a z durgiej glupie ze
czegos takiego nie ma w docach...

Adrian (Sauron) Siemieniak    /,/      .. Who can destroy The Thing,
sauron{at}rpg{dot}pl         /`/       controls The Thing ... (DUNE)