Re: Witam

> Sciagnalem ten sterownik, no i wymaga nowszego kernela (mam 2.2.20 :) -
> debian 3.0r1 woody) i chyba bede musial kompilowac nowe jajeczko. Mam akurat
> na cd 2.6.0 i... dobre to to?:) tzn. ta wersja testowa. Warto sie tym
> interesowac?

Proponuje 2.4.22, stabilne.
2.6.0-testx ma juz w sobie alse, prosta sprawa, ale jest to jadro
testowe i czasami mozesz dojsc do etapu, ze cos ci nie zadziala.
Wtedy nie bedziesz mogl byc pewny, czy to twoja wina, czy jadra :-)
Jak juz sie bardzo zżyjesz z linuxem, to wtedy mozna eksperymentowac.
Narazie - nie polecam 2.6.0-testx.

--
|     Krzysztof Krupa      |      GG: 1104936          |
| chemiczek@poczta.onet.pl | Linux user number: 321885 |