Re[2]: [o-t] nazwa konta składająca się tylko z cyfr

On Sat, 27 Sep 2003, Marek Adamski - Debian wrote:

> Witaj Adrian,
> W Twoim liście datowanym 27 września 2003 (18:46:07) można przeczytać:

> Czasami przeglądając liste dyskusyjną wydaje mi się, że użytkownicy nie
> mają poczucia humoru. Ale ciekawe czy to tylko moje wrażenie.
> Poza tym może ludzie tutaj zaglądający nie wiedzą co te znaczki znaczą.
> Wszystkie znaczki należy obrócić o 90 stopni zgodnie ze wskazówkami
> zegara. :P
> Oto podstawowe: :)
> :P - oznacza buźkę z języczkiem.
> :-P - jak wyżej tylko z noskiem
> :) - uśmiech
> [...]

jakbym sie chcial posmiac, to bym sie na inna liste zapisal...
moze mnie trosze ponioslo, ale jak widzisz kolejny mail w stylu "dziwne,
u mnie dziala", to nerwy moga poscic...

nie wiem, nie znam sie => nie odzywam sie - to powinno byc raczej
wykladnikiem, a nie "ale ja jestem smieszny... do kabaretu sie zapisz

przeproszam jesli obrazilem...
tomasz

--

tomasz grzegorz zaborowski  --/- operator sieci komputerowej, IFT, UWr.
http://zabora.of.pl          /------------[  http://zas.ift.uni.wroc.pl