Re[2]: [o-t] nazwa konta składająca się tylko z cyfr

Witaj Adrian,

W Twoim liście datowanym 27 września 2003 (18:46:07) można przeczytać:

AS> A kolega nie zauwazyl w powyzszym sporej ilosci usmieszkow? Ehhh luz bracie, luz
AS> :P

Czasami przeglądając liste dyskusyjną wydaje mi się, że użytkownicy nie
mają poczucia humoru. Ale ciekawe czy to tylko moje wrażenie.
Poza tym może ludzie tutaj zaglądający nie wiedzą co te znaczki znaczą.
Wszystkie znaczki należy obrócić o 90 stopni zgodnie ze wskazówkami
zegara. :P
Oto podstawowe: :)
:P - oznacza buźkę z języczkiem.
:-P - jak wyżej tylko z noskiem
:) - uśmiech
:-) - jak wyżej tylko z noskiem.

Pozdrowienia od "Bóraka" (specjalnie przez "ó" bo przecież nie jestem
takim zwykłym burakiem) :)
--
Pozdrowienia,