Re: radek 9100

W liście z sob, 27-09-2003, godz. 17:43, volt3r@go2.pl pisze:

> Ja Cie nie chce martwic ale jak kupywalem Radka 8500 swojego rok temu to sie
> naczytalem duzo o egzemplarzach ktore maja wady fabryczne takie jak ty mowisz.
> Jakiej firmy masz tego Radka ??

SuperGrace Radeon 9100 VIVO.

rozmawialem juz z kumplem, w ktorego sklepie to kupowalem, i powiedzial
mi ze mozliwe, ze blad fabryczny i jesli tak, to wymieni. tak wiec nie
martwie sie, choc wolalbym wiedziec co moze za tym stac. na
potwierdzenie tego, ze to raczej wina hardware'u mozna powiedziec, ze na
winxp efekty sa takie same, a np. lilo bootscreen jest na maxa
'zkaszaniony'.

--
Tomasz P. Kotecki <elb@indyw.most.org.pl>