Re: OT - Mail From i Reply-To

On Sat, 27 Sep 2003 14:51:58 +0200
Marcin Sochacki <wanted@gnu.univ.gda.pl> napisał(a):

> Zdania z podwójnym przeczeniem w języku polskim czasem sprawiają
> problemy.

Alez oczywiscie ze NIE... znaczy TAK :)

A powaznie - mialem na mysli ze bez reply-to jest OK, z reply-to na liste jest
OK, z reply-to prywanie bez informacji w mailu ze na priva - sux!

A co do mutta - wiem ze wymiata i ogolnie i ma 3 sposoby (jak nie wiecej)
odpisywania na maile no ale wiece... :)

Adrian (Sauron) Siemieniak    /,/      .. Who can destroy The Thing,
sauron{at}rpg{dot}pl         /`/       controls The Thing ... (DUNE)