OT - Mail From i Reply-To

Witam

Juz mnie to wkurza a nie wiem czy mam wyrzucic swojego sylpheeda czy nakopac
ludziom z listy co ustawiaja reply-to.

Q: Jak sie powinien zachowac klient poczty gdy ma from rozne od reply-to: -
logika mowi ze powinien wyslac na reply-to

Q2: Program listy mozna zmusic by kasowal reply-to ludziom co je na sile
ustawiaja?

Narazie przyjalem strategie ze nie odpowiadam na pytania majace reply-to nie na
liste.. :)

Adrian (Sauron) Siemieniak    /,/      .. Who can destroy The Thing,
sauron{at}rpg{dot}pl         /`/       controls The Thing ... (DUNE)