Re[3]: Dwa łącza i squid.

Hello Adrian,

Saturday, September 27, 2003, 8:31:41 AM, you wrote:

AS> Nie jestem w 100% pewien ale rozwiazanie zasugerowane wczesniej - przekleic
AS> squid do konkretnego IP zewnetrznego NIC nie da - owszem pakiety beda leciec z
AS> tym SOURCE IP - ale daje wylatywac przez default route.
AS> Nat tutaj tez jest zbedny - trzeba squida przykleic do tego drugiego IP (jak
AS> zasugerowane wczesniej) I jednoczesnie dodac tabele routingu po SOURCE IP na
AS> ktorym stoi squid do innej bramki niz default - to powinno byc wszystko.

mam sieci z dwoma laczami.
routing domyslny gdzie wpada cale p2p leci jednym laczem,
a ruch ktory markuje leci drugim laczem.
dziala oczywiscie bezzgrztytow (jak narzie)
oczywiscie zaczyna sie problem ze swuidem, upiera sie na defaul i pcha
sie
po laczu p2p.
wystarczy w scuid.conf dodac linie
tcp_outgoing_address xxx.xxx.xxx.xxx

po zapuczszniu tcp dump widac ze wszystko dziala tak jak nalezy.

z podobnej beczki.. wie ktos jak do czegos takiego zmusic binda?

--
Best regards,
 jradziszewski                            mailto:jradziszewski@debacom.pl