Re: Re: Dwa łącza i squid.

Marek <mx0@wp.pl> napisał(a):

> Witam,
>  sprobowal bym nat lokalnych polaczen i regole lapiaca polaczenie
> wykonane przez squida. przy okazji prosze doswiadczonych o opinie co o
> tym sadza, jesli nie palnelem totalnej glupoty

Nie jestem w 100% pewien ale rozwiazanie zasugerowane wczesniej - przekleic
squid do konkretnego IP zewnetrznego NIC nie da - owszem pakiety beda leciec z
tym SOURCE IP - ale daje wylatywac przez default route.
Nat tutaj tez jest zbedny - trzeba squida przykleic do tego drugiego IP (jak
zasugerowane wczesniej) I jednoczesnie dodac tabele routingu po SOURCE IP na
ktorym stoi squid do innej bramki niz default - to powinno byc wszystko.

Adrian (Sauron) Siemieniak    /,/      .. Who can destroy The Thing,
sauron{at}rpg{dot}pl         /`/       controls The Thing ... (DUNE)