DirectFB i XDirectFB

Witam.

Szukam kontaktu z kims, kto interosowal sie (interesuje)
projektami zwiazanymi z DirectFB.

Dokumentacja tego projektu jest ... cokolwiek skąpa.
Mam spore problemy z komplacja Xfree86 + XDirectFB*.diff.

Problem tez w komfugurowaniu DirectFB dla np. Linksa2.
Chodzi to to chyba w 60Hz. Patrzec sie nie da, a w dokumantacji
nie pisza co mozna zrobic aby to poprawic.
Chyba ze jest tak samo jak w normalnym fb vesa,
ze (o ile wiem), zmienic sie tego nie da.

Jesli mozna, to jakies infa, linki (oprocz directfb.org)
mile widziane.

Pozdrawiam i z gory dziekuje

--
|     Krzysztof Krupa      |      GG: 1104936          |
| chemiczek@poczta.onet.pl | Linux user number: 321885 |