Re: płyty z muzyką nie działają

On Fri, 26 Sep 2003 20:12:04 +0200
luke <milewski7@wp.pl> wrote:

>   Pod moim Woodym 3.0.1 z jądrem 2.4.20 nie mogę odczytać płyty z
>   muzyką w formacie cda. Przy próbie montowania dostaję komunikat, że
>   system plików jest niepoprawny !!!
>   Pewnie muszę coś dorzycić do jądra, tylko co??

Płyt audio nie da się zamontować jako system plików (bo też nie ma na
takich płytach plików). Jak chesz słuchać, odpal xmms, wybierz 'Odtwórz
położenie' i podaj /cdrom. Albo użyj jakiegoś konsolowego playera.

Karol
--
|       Karol Czachorowski <narel(at)fantastyka.net>	|
|       JID: narel(at)jabber.org           GG: 2786028	|