Re: zmiana wersji gcc

On Fri, 26 Sep 2003 18:17:04 +0200
xactiv <xactiv@wp.pl> wrote:

> Nie jestem pewien ale zrób tak:
> #apt-get install gcc=3.2.3
> albo coś w tym stylu, poczytaj w manualu do apt-get
> Czytałem kiedyś jakieś faq o instalacji pakietów w debianie i było tam
> coś o wymuszaniu instalacji konkretnej wersji pakietu.

Mam zainstalowane 3.2.3, 3.3.2 i 2.95, chodzi tylko o to, które ma być
defaultowe.
Na razie poradziłem sobie podmieniając linki do gcc w /usr/bin. Nie
najlepsza metoda, ale jakoś działa (zresztą moje problemy z wydajnością
operacji dyskowych na kernelach 2.6 i tak nie wynikają z wersji
kompilatora, cały czas jest źle). Chyba dam sobie z tym spokój.

Karol
--
|       Karol Czachorowski <narel(at)fantastyka.net>	|
|       JID: narel(at)jabber.org           GG: 2786028	|