Re: quota

> kolejny problem
> 2.4.20-xfs woody 3
> quota dzialala sobie ok, ale teraz dziala conajmniej magicznie.
> system plikow xfs.
> w /home wolnego z 90GB.
>
> zakladam nowego usera i na dzien dobry jest cos takiego:
> blocks 1515300
> na koncie maildir i index.html
>
> kasuje wszystko i .. no spada ale nadal jaks chora liczba.
> daje limity 30000, wiec user na dziendobry ma spory problem.
>
> o co tu chodzi?

Ja sie borykam z quota na sarge'u od dluzszego czasu. Wyczytalem, ze
miedzy 2.4.19 a 2.4.20 (ktorys pre) nastapila zmiana quoty. O ile kojarze
do xfsa trzeba miec jakiegos patcha.

Ja nie moge nawet wystartowac quoty - quotaon /dev/hda3
zwraca:
quotaon: using //aquota.group on /dev/hda3 [/]: No such process
quotaon: Quota format not supported in kernel.
quotaon: using //aquota.user on /dev/hda3 [/]: No such process
quotaon: Quota format not supported in kernel.

Moze ktos z Was ma jakis pomysl?

--
Szymon "Morandir" Anders
http://angrenost.org