Re: zmiana wersji gcc

On Thu, 25 Sep 2003 06:20:33 +0200
Mateusz Szczyrzyca <annihilator@zlom.net> wrote:

> Tak.
> Najlepiej zmienić symlinka do /usr/bin/gcc, na inną wersje gcc.

Tylko, że do samego /usr/bin/gcc to chyba nic nie da. W /usr/bin jest 7
linków związanych z gcc. Poza tym jeszcze w kilku miejscach są jakieś
dowiązania. Nie da się tego prościej zrobić? Liczyłem na
update-alternatives, ale tak się chyba nie da...

Karol
--
|       Karol Czachorowski <narel(at)fantastyka.net>	|
|       JID: narel(at)jabber.org           GG: 2786028	|