zmiana wersji gcc

Witam.

Czy istnieje jakaś prosta metoda zmiany domyślnej wersji gcc w Debianie?
Mam SIDa, w którym domyślne jest gcc-3.3.2. Podejrzewam, że moje problemy
z kernelem (2.6.0-testx; operacje dyskowe zajmują mi 100% procesora,
chociaż DMA niby działa) wynikają z bugów w tej wersji gcc, dlatego
chciałbym zmienić na gcc-3.2.3. Wiem, że kompilację mogę załatwić podając
CC=gcc-3.2, ale szukam raczej metody na globalną zmianę kompilatora.

Karol
--
|       Karol Czachorowski <narel(at)fantastyka.net>	|
|       JID: narel(at)jabber.org           GG: 2786028	|