Znowu problem

Witam.
Teraz pisze w imieniu kumpla - usunal caly katalog /var/cache/archiwes.
W googlu nie znalalzem rozwiazania. Proba instalacji czegokolwiek konczy
sie u miego komunikatem:

dpkg: error processing /var/cache/apt/archives/mawk_1.3.3-8_i386.deb
(--unpack):
 Verification on package /var/cache/apt/archives/mawk_1.3.3-8_i386.deb
failed!
Authenticating /var/cache/apt/archives/base-passwd_3.4.1_i386.deb ...
debsig: Origin Signature check failed. This deb might not be signed.

Ja sie poddalem. Nic wiecej od niego nie wyciagne, bo nie kuma za bardzo
a nie mam juz do niego sily.
Twierdzi ze odtworzyl katalog. Ale nie wiem czy zrobil to dobrze.
Dostepu do jego kompa nie mam, bo mieszka daleko, a nie ma rutowalnego
IP.
Co zrobic, zeby bez pudla odtworzyc mu ten katalog?

Michał <ryjek38@poczta.onet.pl>