Re: Wariujaca myszka

On Wed, Sep 24, 2003 at 08:08:44PM +0200, Leonard Milcin Jr. wrote:

> Tak. Wtedy gdy mam włączone gpm i x-y w jednym czasie. Miałem też ten
> sam wypadek podczas słuchania audio cd przy pomocy xmms-a. W obu
> przypadkach wyłączenie gpm i przerwanie odsłuchiwania audio-cd pozwalało
> wrócić do normalnej pracy.

Tak, gpm robi problemy, ale u mnie byly one inne. Otorz gpm na
konsoli dziala ladnie, wchodze do iksow - tez myszka chodzi super.
Powrot do konsoli - gpm zwariowalo. No i nie uzywam gpm.
Wydaje mi sie, ze ktos kiedys mowil o tym, ze aby gpm nie wplywalo
na prace myszki w X'ach, nalezy gpm specyficznie ustawic.
Otorz w /etc/gpm.conf dac repeat_type=raw.
Teraz na probe zainstalowalem i o dziwo tak w X'ach i w konsoli
chodzi prawidlowo. Jeszcze sie pobawie, to dam znac.

Co do wariujacego A4Tech. Dokladnie takiej myszki uzywam, radiowej.
Jesli masz tez radiowa, to moze kolega zza sciany w bloku tez sobie
taka kupil i teraz ,,miesza'' w twoim odbiorniku :-)
O ile wiem, to w linuxie nie ma mozliwosci ustawienia klucza
sprzetowego dla tych myszek, tak jak jest to pod windowsami.

Dawalo sie tam jakas identyfikacje w interfejsie
sterownika i w jednym biurze na 4m^2 moglo sobie
chodzic wiecej takich myszek.
Inaczej to wiesz co moglo byc :-)

--
|     Krzysztof Krupa      |      GG: 1104936          |
| chemiczek@poczta.onet.pl | Linux user number: 321885 |