Re: Wariujaca myszka

W liście z ?ro, 24-09-2003, godz. 20:08, Leonard Milcin Jr. pisze:
> Michał wrote:
>
>  > Witam.
>  > Dzis z niczego moja mysz, bezprzewodowy a4tech zaczela zyc wlasnym
>  > zyciem. Wedrowala po ekranie, wciskalala przenosila elementy
>  >
>  > (...)
>  >
>  > Ktos mial kiedys cos takiego?
>  >

> Tak. Wtedy gdy mam włączone gpm i x-y w jednym czasie. Miałem też ten
> sam wypadek podczas słuchania audio cd przy pomocy xmms-a. W obu
> [...]

Gpma wogole nie mialem, zainstalowalem go zeby sprawdzic co sie dieje
pod konsola, potem usunalem.
Myszce przeszlo po odstawieniu ciut dalej odbiornika i wyciagnieciu i
wlozeniu baterii.
Przepraszam za macenie.
Zdziwilem sie bo mam ja od trzech tygodni i do tej pory dzialala
bezblednie.

Michał <ryjek38@poczta.onet.pl>