Re: iptables - string

W liście z wto, 23-09-2003, godz. 15:09, firegold pisze:
> hmmm nom ok ale czekaj bo nieczaje... mam instalke iptables i wczesniej
> zanim zaczolozylem patcha dalem w katalogu iptables make
> KERNEL_DIR=sciezka... a potem make install kernel_die=sciezka... potem
> nalozylem string.patch hmmm... cos zle zrobilem ? jak mozesz to napisz mi
> kolejnosc od rozpakowania jajka poczawszy... bo zaczolem sie gubic w tym
> juz.. .;/
iptables musi wiedziec jakie zaladowac biblioteki.
wiec:
rozpakowujemy kernela
latamy go p-o-m
rozpakowanie iptables
kompilacja z kernel dir
instalacja
kompilacja jadra
lilo/grub

reset.

powinno ladnie dzialac
piszac skrypt podaj adres bezwzgledny do iptables.
kiedys mialem tak ze zainstalowalem nowe iptables a te z paczki
zostawilem. no i dziwilem coz to za cuda sie wydziwiaja ;-)

pozdrowka