Cups i Samba

Witam wszystkich grupowiczów.
Mam problem z drukowaniem.
Posiadam drukarkę Oki Microline 391 Elite 24 Pin Printer.
Zaintalowałem ją na debianku woody poprzez system Cups.
Działa na Okidata 24 pin series - plik .ppd
Jak drukuję z debianka, to jest wszystko OK.
Problem, gdy chcę drukować z końcówek "łindołsowych" poprzez
Sambę.
W smb.conf mam wpisy:
printing name = cups
printing = cups
W "łindołsach" drukarka się pojawia i można zainstalować.
Gdy drukuję z programów typu Wa-Pro (dos) na drukarce mam piękne
ślaczki.
Czy ktoś rozwiązał ten problem i działa OK.
Czy ktoś może coś zasugerować.
Może to jest wina sterów z windy??
Testowałem ich dużo i najlepiej chodzi na sterze IBM Proprinter
XL 24e.
Z góry dzięki za pomoc.

KABURA GRATIS !!!  Przy zakupie pistoletu gazowego KOLTER RMG-19 teraz
dostępnego w super cenie! < http://sklep.wp.pl/app/vppp.po?s=2413&p=24003&z=yjD20zVvQJ >