Re: Kilka pakietów do debiana

Dnia niedziela 21 września 2003 15:24, Bartosz Fenski aka fEnIo napisał:
> [...]
                     ^^^^^^^^

Arghhhh "gen*i*alny"

> Nie widzę, więc RFP

RFP, ITA: http://bugs.debian.org/cgi-bin/bugreport.cgi?bug=120209

Paczka u mnie na stronie jest (http://www.hrw.one.pl/rox/), jest info o tym na
stronie domowej programu (http://rox.sf.net/), jest info na http://
apt-get.org (stary adres jednak a tamtejsi admini praktycznie nie reagują na
zmiany).

A czemu nie ma w Debianie? No cóż.. paczkuję ten program od maja 2002 bodajże
ale mam mieszane uczucia co do pewnych rozwiązan użytych w programie więc
używam wersji mocno spatchowanej (ale udostępniam także paczki
'upstreamowe').

Kiedyś planowałem zostać DD ale mi przeszło - może kiedyś znów mnie 'najdzie'
na zainteresowanie się tym problemem. Jeśli ktoś chce przejąć paczkowanie -
proszę bardzo - nie mam ostatnio czasu na zajmowanie się dłubaniem w
ROX-Filerze (tłumaczenie też stanęło). Paczka wymaga sprawdzenia z
debian-policy (doszedłem do 3.5.6 a jest 3.6.1) i poprawki w debian/control
(ostatni "bug" w dpkg-dev - w linii Depends: jest ${shlibs:Depends}
${misc:Depends} - trzeba dodać "," by się budowało - jak wypuszczę kolejną
paczkę to to poprawię).

--
APT: deb http://www.hrw.one.pl/apt/ sid/

      Ci z was, ktorzy myślą, ze wiedzą wszystko, są bardzo irytujący
      dla tych z nas, którzy rzeczywiście wszystko wiedzą.
      		-- Agatha Christie