Re: problem z uruchomieniem nowej neostrady

W liście z wto, 16-09-2003, godz. 10:31, Maciek Matwiejszyn pisze:
> Witam,
>
> Nie moge się połączyć z neostradą.
> modem THOMSON speedtouch 330 - kolejny wymysl TP
>
> zainstalowany sterownik:
> speedtouch_1.2-0beta2_i386.deb
> kernel 2.4.20, załadowany moduł: n_hdlc
> zainstalowany mgmt
> po podłączeniu modemu do usb, hotplug wyswietla komunikat, ze urzadzenie
> podlaczono, ale nie jest skojarzony z nim zaden sterownik,
>  chociaż wgrałem informacje do hotpluga o tym modemie z płyty od neo.
> w sumie wszystko zgodnie z instrukcja, a nie dziala. Producent nie wymaga
> [...]

Miałem podobny błąd ale nie zczaiłem o co chodzi. Zamiast hotpluga
spróbuj ręcznie zamountować usbdevfs a firmware zgrać na modem pod np.
windowsem. Aha, czy robiłeś wszystko zgodnie z instrukcją? trzeba
zmienić ID w /etc/hotplug/costam - wszystko jest opisane w dokumentacji
na plytce.

U mnie jak się okazało wogóle tepsa zjeb4l4 sprawe bo powalili cos z
tablicami routingu czy cos i nie mogle sie nawet zarejestrowac gdyz (pod
windowsem) modem zwracal komunikat cos tam ze nie prawidlowa nazwa
uzytkownik blad nr. 691. Po kilkudniowych bojach i rozmowach z
Panami-z-tepsy trwajacych po kilkadziesiat minut okazalo sie ze problem
jest u nich i nie tylko ja go mam. Moze wiec i Tobie coś takiego się
przytrafiło?

pozdrawiam

P.S. Tak wiem, że błąd pojawia się w trakcie podłączania urządzenia USB
ale ja też taki miałem (oprócz tego z winy tepsy). Wymieniłem modem.