Re: Uwaga! Wirus na grupie dyskusyjnej.

On Sat, 20 Sep 2003 16:57:30 +0200
"Lth" <lth@wp.pl> wrote:

> Najprostsza metoda to wypisanie się z tej grupy dyskusyjnej...
> (właśnie stąd przychodzi mi najwięcej wirusów)

Niee, jak możesz myśleć w wypisaniu się z tej listy??? ;)
To i tak nic nie da - wirus wysyła się z zakażonych windowsów do ludzi,
którzy są w książkach adresowych i w skrzynkach odbiorczych. Jeśli pisałeś
coś na listę i nawet się wypiszesz to i tak twoje maile nie cofną się i
twój adres wciąż będzie na komputerach biedaków, zmuszonych do używania
windowsa ;)

(ja też mam tego dość, przez ostatnie 6 godzin 80 wirusów chciało do mnie
przyjść, ale bogofilter jakoś sobie z nimi radzi)

Karol
--
|       Karol Czachorowski <narel(at)fantastyka.net>	|
|       JID: narel(at)jabber.org           GG: 2786028	|