Re: exim, spam i fałszywe nagłówki

Ja mam ten sam problem - połowa moich znajomych była tak naiwna, że otwarła
tą poprawkę i teraz sypią się do mnie śmieci ze wszystkich stron świata...

Pie***** Microsoft!!! Wszystko przez Winoze i jego cudowne "zabezpieczenia".

W ciągu godziny dostaje 10-20 mejli i to przestaje być śmieszne!
Jak tak dalej pójdzie to zapcha serwery mejlowe.
{Pytanie retoryczne nr. 1)
(Jak można być tak naiwnym, żeby otworzyć załącznik nieznanego
pochodzenia?!)
(Pytanie retoryczne nr. 2 - po części związane z tematem)
(Jak można być tak naiwnym, żeby posłać łańcuszek internetowy dalej?)

Ciekawe kto odpowie za tego wirusa ?
Pozdrawiam i jako, że jest to temat nie na to forum nie piszę już nic
więcej!