Re: Sarge - locales bug?

On Fri, Sep 19, 2003 at 10:40:12AM +0200, Mateusz Szczyrzyca wrote:
> Witam serdecznie.
> Wlasnie zrobilem sobie apt-get update i upgrade na sarge(dla jasnosci -
> mam sarge i robilem rutynowy upgrade :)), ku mojemu
> zdziwieniu upgradnal libc6 (do 2.3.2), gcc  locales i pare innych rzeczy.
> Wlasnie o locales mi sie rozchodzi bo mam cos takiego przy fontach:
>
> Setting up general console font.../etc/init.d/console-screen.sh: line
> 189:   806 Naruszenie ochrony
> pamięci  ${SETFONT} ${SETFONT_OPT} ${SCREEN_FONT} ${SCREEN_FONT_MAP}

Po analizie /etc/init.d/console-screen.sh wywnioskowalem, ze wina lezy po stronie
programiku consolechars z pakietu console-tools

Ja, ze mam mieszany system, zrobilem upgrade tego pakietu z unstable :-)
Dziala ladnie, ale co na to powiedza fachowcy.....

PS. Cos tu chyba nie tak z watkowaniem, w twoim poscie :-/

--
|     Krzysztof Krupa      |      GG: 1104936          |
| chemiczek@poczta.onet.pl | Linux user number: 321885 |