Re: Sarge - locales bug?

On Fri, 19 Sep 2003, Mateusz Szczyrzyca wrote:

> Witam serdecznie.
> Wlasnie zrobilem sobie apt-get update i upgrade na sarge(dla jasnosci -
> mam sarge i robilem rutynowy upgrade :)), ku mojemu
> zdziwieniu upgradnal libc6 (do 2.3.2), gcc  locales i pare innych rzeczy.
> Wlasnie o locales mi sie rozchodzi bo mam cos takiego przy fontach:

dzieki za info. teraz juz wiem ze nie nalezy teraz robic upgrade.
zreszta z sarge jest taka zabawa, ze przed jakimkolwiek upgrade
trzeba zrobic backup calosci. ja zwyklem mam 3 lub 4ry backupy wstecz.
szkoda ze dzisiaj nie mam czasu zeby sprawdzic, czy u mnie tez ten problem
wystepuje :( mam kawal programu do napisania.

znik.