Re: X-y i mysz

On Wed, 17 Sep 2003, ketpas wrote:

> Witam
> Udało mi sie po raz pierwszy zobaczyć KDE i to po polsku i na swoim kompie,
> chciałbym aby go uzywali wszyscy w biurza ale musze swój ustawić najpierw dlatego ten list.
>
> Jedyny problem do tej pory to mysz działa i przestaje działać, staje znika, co z tym zrobić (mysz jest dobra, ps2).

sprawdz czy masz uruchomiony program gpm .
2. jesli masz gpm, sprawdz czy w konfigu xservera, jako urzadzenie jest
podany /dev/gpm czy tez cos innego, np /dev/aux . przy uzywanym gpm, to
musi byc /dev/gpm .

3. wybierz odpowiedni typ myszy, bo myszy maja rozne protokoly. wybierasz
nieodpowiedni, to wszystko sie kaszani

4. jesli uzywasz gpm, to ustaw mu powtarzanie w trybie raw , czyli to co
wpada do gpm, to samo wypada. wtedy w X wybierasz dokladnie taka sama
mysz, jak bez gpm .

> Jak wyglšda sprawa z tym:
> 1. potrzebuje program faksowy przeznaczony na serwer, czy jest co? takiego i jak sie nazywa.

nie wiem.

> 2. drukarki, mamy laser minolte magikcolor 2200 czy kto? wie co z sterownikami bo producent nie

podejrzewam ze ta drukarka ma postscript. jesli tak, nie powinno byc
problemu, chociaz nie wiem jak z kolorowym postscriptem bo nigdy nie
probowalem.

> 3. program pocztowy, ten w kde nie posiada autoryzacji smtp, która jest mi niezbędna,
> jaki program najlepiej z autoryzacjš smtp , który jest wydajny (duża ilo?ć korespondencji) polecicie

albo mozilla, albo duzo szybsza ale komercyjna opera www.opera.com . jest
tam dostepna paczka deb. obydwa programy robia jako klient:
www,poczty,news.

znik.