Re: przewijanie manuali

On Wed, Sep 17, 2003 at 09:12:29AM +0200, Krzysztof Krupa wrote:
> Co mam zrobic, aby program man umozliwial mi przewijanie
> tekstu manuali za pomoca klawiszy strzalek? Widzialem to chyba
> kiedys w mandrake. Strzalka w dol przewija o jedna linijke
> w dol, strzalka w gore, o linijke w gore.
> Nic nie znalazlem, nawet nie wiem gdzie szukac pomocy.
> Nawet ,,man man'' nic ciekawego nie mowi.

Witam,
musisz ustawić zmienną $PAGER
np: export $PAGER=/usr/bin/less
Ale chyba z tego co pamiętam, to jeżeli masz zainstalowanny pakiet
less, to on będzie domyślnie wyświetlał strony man'a.

Pozdrowienia,          //    Keep It Simple Stupid!     //
Bartek.               //  http://sknauk.wpk.p.lodz.pl //