X-y i mysz

Witam
Udało mi sie po raz pierwszy zobaczyć KDE i to po polsku i na swoim kompie,
chciałbym aby go uzywali wszyscy w biurza ale musze swój ustawić najpierw dlatego ten list.

Jedyny problem do tej pory to mysz działa i przestaje działać, staje znika, co z tym zrobić (mysz jest dobra, ps2).

Jak wygląda sprawa z tym:
1. potrzebuje program faksowy przeznaczony na serwer, czy jest coś takiego i jak sie nazywa.
2. drukarki, mamy laser minolte magikcolor 2200 czy ktoś wie co z sterownikami bo producent nie
3. program pocztowy, ten w kde nie posiada autoryzacji smtp, która jest mi niezbędna,
jaki program najlepiej z autoryzacją smtp , który jest wydajny (duża ilość korespondencji) polecicie

pozdrawiam
Krzysztof