Re: przewijanie manuali

On Wed, 17 Sep 2003, Krzysztof Krupa wrote:

> Najbardziej durne pytanie, jakie zadalem do tej pory :-)
>
> Debian testing/unstable.
>
> Co mam zrobic, aby program man umozliwial mi przewijanie
> tekstu manuali za pomoca klawiszy strzalek? Widzialem to chyba
> kiedys w mandrake. Strzalka w dol przewija o jedna linijke
> w dol, strzalka w gore, o linijke w gore.
> Nic nie znalazlem, nawet nie wiem gdzie szukac pomocy.
> Nawet ,,man man'' nic ciekawego nie mowi.
>
> Prosze sie nie smiac i ew. pomoc :-)))

alez to sie ustawia standardowo. na konsoli na ekranie tekstowym ci to tak
dziala?

wczesniej program man uzywal jako wyjscia programu more, wiadomo,
przewijanie w jedna strone po linijce lub stronie (enter / spacja)
obecnie man uzywa programu less, ktory umozliwia poslugiwanie sie
strzalkami. moze programu less nie zainstalowales ?

znik.