Re: Transfer...

> Czy jest jakieś oprogramowanie do kontroli ile ktoś ściąga w danym
> momencie...?

iptraf

> Albo program który podawał by ile ktoś danych pobrał np. przez miesiąc?

trzeba założyć liczniki pobieranych bajtów:
iptables -A FORWARD -i $eth -s ! 192.168.1.1 -d $ip -j RETURN
gdzie $eth - zewnętrzny, $ip - danego klienta

odczyt:
iptables -vxL FORWARD

kasowanie wpisów (np w cronie na początku mies):
iptables -Z

> Chodzi mi o jakieś statystyki wykorzystania łącza...

mtrg

pozdrawiam
Maciek

--
Maciek Matwiejszyn    maciek(at)limac(dot)gda(dot)pl