Re: rozwalone dpkg

On Tue, Sep 16, 2003 at 05:44:52PM +0200, Siewa wrote:
> dpkg: failed to open package info file `/var/lib/dpkg/available'
> for reading: No such file or directory
>
> wlasciwie nie da sie przeporowadzic zadnych dialan ani z dpkg ani a apt-get
> install ..., moze wie ktos jak to naprawic, zaczelo sie od instlacji pakietu
> arpwarch i zawieszeniu systemu :(

Na poczatek koniecznie pelny 'fsck'. Potem jesli faktycznie nie ma
takiego pliku, moze jest 'available-old' - dpkg tworzy taka wlasnie
kopie? Jesli nie - mam nadzieje ze robisz backup? Jesli i tu sie nie
udalo, sprobuj 'apt-get update'.

BTW 'available' nie jest taki istotny, najwazniejszy jest 'status'.

--

  _.|._ |_  _.   :  Adam Byrtek /alpha               alpha@debian.org
 (_|||_)| |(_|   :                                   pgp 0xB25952C0