Re: rozwalone dpkg

> Witam,
> rozsypala mi sie baza od dpkg - przynajmniej na to wyglada :
>
> dpkg: failed to open package info file `/var/lib/dpkg/available'
> for reading: No such file or directory

Znam z autopsji... dobrze linux'ik pisze bo najprawdopodobniej wywalilo ci plik, albo katalog. Sprawdz czy istanieja wogole taki plik i katalog, jak nie to sproboj potworzyc je recznie, w koncu mowi gdzie i czego brakuje.
Po dluzszej zabawie bo pewnie nie jednego brakuje
apt-get update
no i chyba bedzie dzialac
Pozdrawiam
Rafal