Re: Pokslie Pakiety?

Bertold <bertold@commpol.com> writes:

> Wydaje mi się, że ta polityka nie zawsze się sprawdza. Przecież pakiety
> OpenOffica pod Woody'iego nie są tak naprawdę stabilne. Są tylko tak
> zmontowane, aby pasowały do dystrybucji stabilnej, t.j. aby nie ściągały
> dodatkowych pakietów spoza niej. Może po prostu sprawdź, co jeszcze
> OpenOffice potrzebuje, i jeśli te dodatki nie są dla Ciebie krytyczne,
> to można by sobie pozwolić -- to taka rada, ewentualne szkody naturalnie
> Ty poniesiesz.

jesli chodzilo by o moj kompi to bym to zrobil (ja potrafie sobie
poradzic). Niestety chodzi o komputer ktory podarowalem mamie. Ona nie
ma zadnego pojecia - dlatego to co instaluje musi poprostu
dzialac. Dlatego tez zainstalowalem GNU/Debian a nie jakis M$ :).
No coz na razie mama musi sie OO 1.0 i Mozilla 1.2 zadowolic.

Pozdrawiam/Gruß/Regards
Robert Rakowicz

--
Robert Rakowicz