Re: grsec - instalacja

Dnia Sat, 13 Sep 2003, pawelek_@irc.pl napisał:

> Rozpakuj kernela do katalogu /usr/scr/
> Skopiuj do katalogu /usr/src/linux-2.4.x patch grsec
> cd /usr/scr/linux-2.4......
> patch -p1 < grsec....patch
/ciach

No i na tym etapie jak patchuje kernel to dostaje oczywiscie dluga
liste tego co mu wyszlo, ale jednoczesnie pokazuja sie brzydkie
linijki postaci:

patching file net/ipv4/ip_output.c
Hunk #1 succeeded at 81 (offset 4 lines).
Hunk #2 FAILED at 519.
1 out of 2 hunks FAILED -- saving rejects to file net/ipv4/ip_output.c.rej

(to oczywiscie tylko wyjatek z tego co zobaczylem, ale byly tez
podobne - najwyrazniej to to, co mi make-kpkg wywalalo, wiec pewnie
ten patch nie bardzo dokladnie pasuje do kernela)

No i teraz zasadnicze pytanie: Czy madrze i bezpiecznie jest
kompilowac, a potem instalowac takie w 96% zpatchowane jadro? Czy
nie bedzie to powodowalo problemow, zwisow, dzior jeszcze wiekszych
niz bez grsec itd?

Za wszystkie sugestie dotyczace tego problemu bede wdzieczny.

Pozdrawiam (i dziekuje Pawelkowi za odpowiedz)
Romek Kalukiewicz