Re: [OT]Re: 3 monitory i jeden komputer

widziałem kiedyś taką kartę (ale na ISA), która robiła dodatkowe dwa
komputery (wszystkie w jednym) - dzieliła ram, podłączało się 2 klawiatury i
2 monitory - razem po 3. mozna było zainstalować jeden system (M$) i
uruchomić go na "3" komputerach, z których każdy widział ten sam dysk.
oczywiście sterowniki potrzebne - nie mam pojęcia czy na linuxie sie dało.
piszę to jako ciekawostkę :-)

np: 3 karty graficzne i 3 osobno dzialajace X-serwery - to da sie zrobic na linuksie. Na razie odsylam do 'man xfree86' itp...

Jesli kogos to zainteresuje to moge przeslac dokladniejsze informacje (na podstawie Linux+, nr jakis tam... nie pamietam o tej porze :)