Re: Ograniczenia...

W liście z pią, 12-09-2003, godz. 22:17, Szymon "Morandir" Anders pisze:

> Na swojej sieci ustalilem regulamin i kazdy jest swiadom przystepujac.
> Zadnych p2p. Oczywiscie QoS to podstawa ale poza nim wyciecie p2p i w
> zamian zaproponowanie np duzego lokalnego ftp dla filmow i muzyki to jest
> jakies rozwiazanie.

Nie wiem, ale z punktu prawnego rozwiązanie Twojego rozmówcy jest chyba
lepsze, a na pewno bezpieczniejsze.

W momencie jak udostępnisz lokalne ftp dla filmów i muzyki ktos się może
przyczepić. To jest Twój serwer, Ty dajesz miejsce na przechowywanie
filmów i muzyki, Ty udostępniasz te "materiały" - Ty łamiesz prawo. Tak
zapewne będzie rozumował ZAIKS
W sieci osiedlowej u kumpla też mieli takie ftp i z powyższych powodów
musieli je zlikwidować.

Inny punkt widzenia to konkurencja. Ja na osiedlu mam trzy firmy
oferujące Internet. Więc ktoś u kogo umowa będzie zawierała zbyt dużo
obostrzeń może nie zarobić...

macth
Registered Linux User: 318934
gg: 2017571                        jid: macth@jabberpl.org
www.macth.prv.pl         |       www.linux-in-forest.prv.pl

"Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota,
chociaż co do pierwszego nie mam pewności"

			Albert Einstein

 Konta pocztowe i servery www
 AlphaNet, www.alpha.pl