[OT]Re: 3 monitory i jeden komputer

>Czy znane jest komuś rozwiązanie oparte na jeden komputer i 3 monitroach.
>Tak aby były 3 odrębne aplikacje na niech, czy takie rozwiązanie jest
podobne
>do rozwiązania opartego na Matroxie
>
>pozdrawiam
>Krzysztof
widziałem kiedyś taką kartę (ale na ISA), która robiła dodatkowe dwa
komputery (wszystkie w jednym) - dzieliła ram, podłączało się 2 klawiatury i
2 monitory - razem po 3. mozna było zainstalować jeden system (M$) i
uruchomić go na "3" komputerach, z których każdy widział ten sam dysk.
oczywiście sterowniki potrzebne - nie mam pojęcia czy na linuxie sie dało.
piszę to jako ciekawostkę :-)

pozdrawiam
maciek

--
Maciek Matwiejszyn    maciek(at)limac(dot)gda(dot)pl