Re: Re: your mail

Title: Re: Re: your mail

>Nio...
[KK] ?
>Jak to ze źródeł i zgłasza błąd zależności?
>Normalnie skompilowałeś czy zbudowałeś pakiet?
[KK] Pobrałem źródła ze strony debiana do wersji 1.4.2 pakietu netstat-nat.
Następnie rozpakowałem je i zainstalowałem (make; make install)
Teraz, każda próba zainstalowania czegkolwiek (apt-get install XXX) kończy się błędem: umnet dependencies pakietu nestat-nat

>http://skawina.eu.org/debian/
>Masz tam zbudowany pakiet zależący od libc6 dostępnej w Woodym.
[KK] Dzięki, napweno skorzystam (już pobrałem :), choć moje pytanie było bardziej ogólne i dotyczy możliwości instalacji pewnych, wybranych pakietów debiana nie pochodzących z wersji aktualnie przeze mnie używanej.