Re: SSH

Lth napisał.
> Dobra, jeszcze jestem zielony w niektórych sprawach, ale szybko się uczę...
> (cały wolny czas poświęciłem na to...)
Witam.
< Off topic > Rzeczywiscie pod
http://www.google.pl/search?q=ssh%2Bclient%2Bwindows&ie=ISO-8859-2&hl=pl&btnG=Szukaj+z+Google&lr=lang_pl
znajduje sie pelno linkow i bedzie w czym pogrzebac. Jedna klienty
darmowe, inne kommercyjne, jeszcer inne np. w wersji 30-dniowej.
KIedys uzywalem SSH windozowatego. Mala uwaga przy instalowaniu
gdyz, tu wielu trafia na nietypowy problem. Otoz niektore klienty
chca, zeby przy instalowaniu bezladnie poruszac kursorem myszy
gdyz inaczej bedzie blad przy instalowaniu. Tyle z moich doswiadczen i
tego co ja sie dowiedazalem. Trzymaj sie. Powodzenia. :) </ Off topic >
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Red Hat 7.1