Re: Re: via-rhine problem

On Wed, 10 Sep 2003, Lth wrote:

> Ja bym spróbował jeszcze sprawdzić jak sytuacja wygląda w pliku
> /etc/network/interfaces
>
> Jeśli wasza sieć NIE ma DHCP to wypadało by zdefiniować w pliku adres IP.
> Jeśli ma to wystarczy:
> auto ethx
> iface eth0 inet dhcp
>
> U mnie jest jeszcze taki motyw,.że w sieci pracować mogą karty tylko z
> określonym MAC (zabezpieczenie przed wpięciem się intruza). Podpiełem kiedyś
> inny komputer do sieci (inna karta sieciowa) i też się zdziwiłem czemu nie
> działa.

> [...]

eeee?
a na pytanie dlaczego nie mam scrolla w myszcze beda odpowiedzi w stylu
"podlacza myszke do portu?" :)
tomcio

ps.
przy okazji sieci to ja jestem ten co okresla te mac'adresy :)

--

tomasz grzegorz zaborowski  --/- operator sieci komputerowej, IFT, UWr.
http://zabora.of.pl          /------------[  http://zas.ift.uni.wroc.pl