Re: Re: via-rhine problem

> jest kikla wyjsc z taiej sytuacji:
> 1. sciagnac u kogos i nagrac na cd
> 2. zaniesc do kogos swoj hdd (o ile masz partycje fat lub ntfs) i
> tam sciagnac i skopiowac
> 3. sciagnac u kogos na hdd przyniesc jego hdd do siebie i skopiowac
> 4. zainstalowac wingroze tam sciagnac zrudla uruchomic debka
> zaontowac partycje i skopiowac
>
> Dla chcacego nie ma nic trudnego ;P
>

> --
listmaster@lists.debian.org

Ja bym spróbował jeszcze sprawdzić jak sytuacja wygląda w pliku
/etc/network/interfaces

Jeśli wasza sieć NIE ma DHCP to wypadało by zdefiniować w pliku adres IP.
Jeśli ma to wystarczy:
auto ethx
iface eth0 inet dhcp

U mnie jest jeszcze taki motyw,.że w sieci pracować mogą karty tylko z
określonym MAC (zabezpieczenie przed wpięciem się intruza). Podpiełem kiedyś
inny komputer do sieci (inna karta sieciowa) i też się zdziwiłem czemu nie
działa.

Jeśli instalowałeś standardowy smak Debiana - Vanilla to masz jąderko 2.2.x
które nie wspomaga nowego sprzętu (w każdym bądź razie u mnie).
Najlepiej jest wybrać smak - bf2.4 z jąderkiem 2.4.18 (powinno być na
płytce)

Lenthir