Re: logowanie roota

Jak podają anonimowe źródła, przepowiedziano, że Radek napisze:

> Chcialbym zabrnic zdalnego logowania (np przez ssh) na konto root wszystkim
> ktorych do tego nie dopuszcze, np przez adresy ip. Chodzi o stworzenie listy
> uprawnionych hostow do logowania sie na root ... i nie wiem jak sie za to
> zabrac.
> gdzie nalezy wpisac odpowiednia liste i jak jak powinna ona wygladac??

Zakładam, że wiesz, co chcesz zrobić, wiesz jaki jest stan obecny itd.
itp innymi słowy nie będziesz zadawał dziwnych pytań.

Cel możesz osiągnąć przez odpowiednią konfigurację pam.

Poczytaj: http://www.samag.com/documents/s=1161/sam0009a/0009a.htm

Jacek Kawa  **Since every individual is accountable ultimately
               to the self, formation of that self demands
               the utmost care and attention [F.Herbert]**