Re: Re: via-rhine problem

>taaa. tyle ze jak nie mam sieci to skad mam nowe zrodelka wziasc???
>tomcio :)
>
>ps. wylaczylem apic czy jakos tak w biosie i chodzi

jest kikla wyjsc z taiej sytuacji:
1. sciagnac u kogos i nagrac na cd
2. zaniesc do kogos swoj hdd (o ile masz partycje fat lub ntfs) i
tam sciagnac i skopiowac
3. sciagnac u kogos na hdd przyniesc jego hdd do siebie i skopiowac
4. zainstalowac wingroze tam sciagnac zrudla uruchomic debka
zaontowac partycje i skopiowac

Dla chcacego nie ma nic trudnego ;P