Re: a to właśnie on, konqueror!

Jak podają anonimowe źródła, przepowiedziano, że Emil Oppeln Bronikowski napisze:

>  się popsuł.. i to jakiś czas temu. najgorzej że popsuł się podczas gdy
> pisałem aplikacje webową i debugowałem kod 3h mimo że wina leżała po stronie
> konquerora.. o czym nie pamięta mój konqueror? np. zapomniał co znaczy
> parametr value="" w tagu <input> (co bardzo ułatwiło mi pisanie admina do
> czegoś;-). zapomniał też co to jest background w td. i to zarówno w html-owym
> jak i css-owym wydaniu. czy i wasz konqueror tak ostatnio zgłupiał? żeby nie
> było że to czysty rant, podaje wersje :-)

Nie, żebym miał podobny problem (bo nie mam), ale
czy przypadkiem nie są to jakieś niestandardowe rozszerznia HTML?

Czy usunięcie <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0//EN">
czy co tam masz z nagłówka pomaga?

Jeśli wszystko nie, to czy to jest inna wersja niż wcześniej działała?
Jeśli nie, to czy innym użytkownikom działa?

[...]

Jacek Kawa  **And I've read the Bill of Human Rights
                   And some of it was true**