a to właśnie on, konqueror!

 się popsuł.. i to jakiś czas temu. najgorzej że popsuł się podczas gdy
pisałem aplikacje webową i debugowałem kod 3h mimo że wina leżała po stronie
konquerora.. o czym nie pamięta mój konqueror? np. zapomniał co znaczy
parametr value="" w tagu <input> (co bardzo ułatwiło mi pisanie admina do
czegoś;-). zapomniał też co to jest background w td. i to zarówno w html-owym
jak i css-owym wydaniu. czy i wasz konqueror tak ostatnio zgłupiał? żeby nie
było że to czysty rant, podaje wersje :-)

emil@lemon:~$ apt-cache show konqueror
Package: konqueror
Section: web
Installed-Size: 3692
Maintainer: Christopher L Cheney <ccheney@debian.org>
Architecture: i386
Source: kdebase
Version: 4:3.1.3-1

--
 Emil Oppeln Bronikowski, rude & hideous | 2.4.22 i686 GNU/Linux
 gg = 0x20ccdd | http://opi.pegasos.pl | http://www.pegasos.pl