Re: 3 monitory i jeden komputer

Dnia poniedziałek 08 września 2003 11:55, ketpas napisał:

> Czy znane jest komu? rozwišzanie oparte na jeden komputer i 3 monitroach.

monitory dla jednego usera czy 3 XTerminale? Bo jak to pierwsze to słowem
kluczem jest Xinerama.

> Tak aby były 3 odrębne aplikacje na niech, czy takie rozwišzanie jest
> podobne do rozwišzania opartego na Matroxie

Mam tutaj Matroxa DualHead i swego czasu podłączyłem sobie dwa panele LCD -
fajnie się pracowało w 2560x1024 ;) W domu kiedyś robiłem eksperyment z dwoma
kartami graficznymi - Matrox SingleHead + ATI Mach64CT - miałem 1280x1024@32
+1024x768@16 jako jeden desktop.

--
APT: deb http://www.hrw.one.pl/apt/ sid/

           ...bo fizyka klasyczna jest arogancka i ograniczona.