Re: cvc error

> crc error to blad zwiazany z odczytem z dysku.
>
> Mozliwe przyczyny:
>
> - podkrecony za bardzo procek
> - lub zegar na plycie
> - uszkodzony dysk
> - uszkodzony kabel (zwlaszcza zyla sygnalowa)
> - jakis prgram ktory wprowadza male zamieszanie w boot sektorze
> - takie bledy tez pojawialy sie kiedy jednoczesnie zinstalowany byl win
> i linux i partycja z linuxem (kernelem) nie byla jako bootable (el to
> ciebie nie dotyczy)
>
> Sprobuj:
>
> - pierwsze dwie przyczyny usunac o ile cos podkrecales
> [...]

nie podkrecalem nic, kabel jest na 100% dobry, tam jest tylko linux,
czy z dyskiem cos jest czy nie to trodno wyczuc, ale jak do tad to wszystko
bylo ok. choc jesli to moze byc przyczyna to chyba najbardziej prawdopodobna
zadnych programow nie instalowalem (instalacja jest swieza) postawiony jest
tylko firewall, bind i squid i nic wiecej

zainstalowalem jesze raz lilo i narazie obserwuje co sie bedzie dzialo ...
jak na razie wstal za kazdym razem

dziekuje za pomoc

pozdrawiam

Radek Niesyt