Re: Zakładanie użytkowinków poprzez LDAP

On Sun, 7 Sep 2003, Marek Chrobak wrote:

> Serdecznie Was witam
>
> Chciałem się od profesionalistów dowiedzieć, czy jest możliwe
> zakładanie kont użytkowników Debiana poprzez stronę www i serwer
> LDAP. Czekam na Wasz± (mam nadzieję) pozytywn± odpowiedĽ.
oczywiscie... oczywiscie autoryzacje powinienes miec na ldapie zrobiona...
reszta to juz kwestia kilku skryptow... (google przyjacielem)
tomasz

--

tomasz grzegorz zaborowski  --/- operator sieci komputerowej, IFT, UWr.
http://zabora.of.pl          /------------[  http://zas.ift.uni.wroc.pl